måndag, februari 06, 2012

Atmosfär.

Eftersom jag i princip bara legat i sängen i tre dagar och sovit, halvsovit eller vad fan man ska kalla det för... Var det dags att vakna. Tror kroppen försöker säga något till mig, kroppen, hjärnan whatever. (Många korrekta ordval i en följd?) , be mig ta mig långt härifrån och slippa blunda för att drömma. Det är inte så jäkla avlägset ändå, bara ta ett flyg någonstans och inte glömma att posta vykort eller blogga så man inte blir polisanmäld som saknad. Skulle inte utsatta min kära familj för något sådant. Men nu är jag vaken, min kära granne, bästa killkompis och long time friend är här och lagar mexikanskt käk åt mig eftersom jag inte äter annars. Jag bidrar med att vara omoraliskt stöd och byter kläder eller lägger till en effektfull styling efter varje låt. Tror inte han märkt det än. That´s me... well... Ska väl vara vaken i några timmar till tills jag lägger mig för den här gången, ska verkligen försöka vara vaken MER och uträtta saker. Projekt. Planer. Det är min kopp té. Ska bara komma på något vettigt att sätta upp på listan... får stå still ett tag till bara. Maten är klar, jag ska väl byta om till aftonklänning, haha, sätta mig till bords och ha en trevlig stund. Think about the good times, it´s nothing at all....................

På listan står
Kokin
Tvättmedel
Courtney Love
Få långt hår
Avokadoröra
Kolla flygbiljetter
Bli rik
Seglarskor?
Världens bästa album

Allt på listan har ingenting med någonting att göra. Men vissa har en släng av nuet. Ehm. Jag ska försöka att vara mer kryptisk. Mindre menar jag såklart. Det här är inte ens läslig. ÄH fuck it. Jag är så jävla hungrig så jag kan inte tänka så jag slänger upp en töntbild, budskap, puss och allting. (Och DET mina vänner är ganska mycket!!!)!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar