tisdag, februari 21, 2012

Boys don´t cry.

Iskall och genomblöt, det är normalstatusen. Det skönaste är att sitta ute på trappen i morgonrock i regnet och röka cigg efter cigg som en bra ursäkt att sitta där. Men nu går jag på dagsscheman, klockar allt jag gör timme efter timme, bockar av och känner mig duktig. Idag har jag; vaknat, tagit mina mediciner, ätit en rejäl frukost, tagit två cigg, lekt med hunden och nu uppdaterar jag ju duktigt bloggen. Vill egentligen skriva här jämt men det skulle verka så överambitiöst och ditten datten och dutten så jag försöker komma med lagom stora  genomslag. 

Förra veckan var kaos, onsdag var the fucking end of everything, låg på intensiven tills på torsdag eftermiddag, sen fyllde jag ju år på fredagen. 27!!! Firade mest för att jag var förbannat glad, och att jag aldrig trott att jag skulle bli såhär gammal. Men bannemig det blev jag! Hade en underbar födelsedag, tårta, blommor, middag med familjen på min favoritrestaurang Bröderna Olsson, åt och shottade shottade shottade, drog vidare med vänner och bekanta till Vampire Lounge där jag tycker att de har de överlägset godaste drinkarna i stan! Vart jättelyckat iaf, även om jag inte mått så toppen sen dess. Men som sagt, scheman, nu ska jag raskt dra mig in till stan, shoppa lite, käka sushi med bästisen, träffa en väldigt speciellt person, tror tom att jag ska boka en klipptid på Hårgänget, fan jag skäms ju över att gå till frisören men det är dags att jag får form på kalufsen... Och sen komma hem lagom till middagen. Bor hos mina föräldrar för tillfället för att underlätta vissa processer. De är bäst! Jag är verkligen så tacksam att jag har en familj som orkar med mig när jag själv inte gör det.

Så blablabla. Djupa tankar och snack kring skiten får jag återkomma med. Nu är jag inställd på att bocka av den här punkten. Sköt om er alla där ute, det är en stor läskig värld vi har att göra med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar