tisdag, februari 14, 2012

I´m not the girl you´re taking home...

Sitter och extraknäcker framför datorn för att tillföra något onödigt för mina läsare. Så, vad skulle det vara? Skulle behöva en blogg för varje personlighet jag har. Eller, alltså självklart är jag ju EN person som besitter EN kropp men jag har ofta väldigt motstridiga känslor och åsikter om saker. Så tro inte att jag är dum och säger emot mig själv hela tiden, det är bara så... att jag vill mer. Mer än att bara se en extrem. Lagom är ingen livsstil jag skulle kunna nyttja. Hur andra gör, ja det får ni väl läsa på andra bloggar...

Har precis peelat hela ansiktet med typ en svart jord från Lush, och nu har jag en underbar lugnande mask på, också från Lush som gör att jag får bejbihud. Det är alltid en sak i universum. Fin hud! Lukta gott! Och att älska... Juste, imorgon är det ju fan alla hjärtans dag, eller nu, beror på när man vaknar och somnar. Vad fan ska man göra då? För exakt nio år sen träffade jag kärleken i mitt liv. Den personen finns inte kvar i mitt liv längre dock, någonting som känns hemskt tomt. Men det är så det är. Man kan inte alltid få det man vill ha, och man vill inte alltid ha det man får... Men det behöver ju verkligen inte vara en tillställning för endast par, som kan gosa och säga hur mycket de älskar varandra. Jag ska iaf skriva personliga SMS till alla jag älskar och motivera varför. Sen ska jag käka mysmiddag här hemma med en nära vän, det får räcka.

Är dödstrött efter mitt sovmaraton, men imorgon blir det andra bullar! Ska upp tidigt, på möte, gå till en klädmarknad och sälja av sjukt mycket kläder, skor och väskor... Får se hur det går.

Men nu ska jag skölja av masken and keep dancing on my own... Nattinatti alla prinsar och prinsessor där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar