onsdag, februari 01, 2012

Is that good or bad?

Så, ny blogg, nytt liv? Har gått igenom kasserade konton och insett hur jävla mycket skit man kan få ur sig på en och samma gång. Men med ny utgångspunkt: KONSTRUKTIV SKIT så kommer detta bli KANON. Jag har en tendens att älska att skriva av mig och försöka nå ut till någon liten utvald skara publik så jag hoppas att jag tids nog kommer kunna göra det. Så, välkomna till hellomynameislittlemonster, och cred för dem som orkar räkna ut vart namnet kommer ifrån! Jag tänker dagligen ägna mig åt att skriva på denna sida så ni kommer få följa mig genom mitt manodepressiva liv med alla dess highlights och nerfall. 

Eftersom du (troligtvis) inte känner mig, så ska jag jobba på en riktigt bra presentation tills morgondagens inlägg. Jag vill ju att ni ska lära känna det ni läser, och jag ser mer än gärna att ni skriver till mig om ni har något på hjärtat.

Ska fortsätta en kort kedjerökning, slå på tvn, dränka mina sorger i Lushprodukter som doftar himmelskt, intala mig att det är kväll och att jag borde somna innan 04. Imorgon ska jag försöka pilla i min piercing jag tappat, köpa en usb-sladd så jag kan börja scanna in roliga saker och lägga upp. Tänker visa, låt oss säga... Allt.




2 kommentarer: