onsdag, mars 14, 2012

Center of the world.

Jag älskar inredning. Jag inreder allt, jämt. Är jag på semester ska hotellrummet vara perfekt, allt på sin plats, likaså på sjukhus, när jag sover över hos folk och självklart hemma. I den mån som går såklart. Nu försöker jag inreda min blogg efter bästa tänkbara sätt. Inget jävla fjoll. Bakgrundsbilden jag har här har jag tagit i Miami på en strand när jag och min dåvarande pojkvän var ute en kväll och flög drake, tycker den är lite fri, lite dramatisk. Gillar svartvitt, men det måste också hända något. Mitt hem går främst i svart, grått, lite diskreta randiga tapeter och mjukt gråa fondväggar i båda sovrummen. Jag älskar det. Jag älskar mitt hem. Men nu när jag har bott här i snart två år känner jag att jag behöver nya projekt, så jag planerar att flytta till en mindre lägenhet inom en snar framtid. Trivs visserligen här som fan, men jag har ett extrarum som jag inte använder och tänker att jag skulle få mer kontroll över en mindre lägenhet. Får se hur det går med det. Men jag trivs i förorten, även om jag bott 9 år på södermalm. Så jag kommer stanna i dessa trakter. Gud vad tråkigt ytligt skriveri, men det kändes bara bra att vara ytlig och konkret för en gångs skull. Annars är jag, ja, vad ska man säga om motsatsen, kryptisk och odefinierbar. Men hey, alla har vi väl olika sidor vi visar upp mellan varven? Tänkte lägga upp en bild på mitt vardagsrum iaf, så, här hänger jag ::::::: 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar