onsdag, april 18, 2012

Btw.

Jag har slutat att svara i telefonen. Jag vägrar. Jag sätter mig ner och svarar på SMS en gång om dagen, that´s it. Visst jag älskar min Iphone mer än något annat men om jag sätter den mot örat och hör en annan röst störs mitt lilla privata universum. Inga utomstående. Eller visst, ibland svarar jag väl. Men då är det för att jag faktiskt har någonting att säga just dig. Ta det inte personligt för min radioskugga. Det bara är så nu.

Ska försöka hinna;
STÄDASTÄDASTÄDA(JAG GILLAR INTE ENS ATT STÄDA! JAG TVINGAR MIG TILL ATT GILLA DET!!!!!))) Diska och dammsuga iaf.
Måla naglarna, mattsvarta.
Duscha länge och väl.
Käka tabletter, somna i soffan, vakna i panik, hetsäta, somna om, ...........

Och jo, typ.... ALLA bilder jag lägger upp här på min blogg är gamla bilder. Jag gillar mer att se på dem. De är minnen. De är inscannade. De är äkta. Men visst jag kan knäppa av en bild och visa hur jag utvecklats till dagens detta nu. Men jag gillar det inte. Livet är inte photoshop. Det suger. Men jag ska bättra mig. 

Happy now? KAtastrofen har landat. Ufot i gettot... mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar