torsdag, april 12, 2012

wake up elisa

Förlåt men jag måste rätta mig för att jag haft fel (väldigt länge) ... 
Jag vill inte sova mer. 
Jag vill vakna.

För klockan närmar sig att det är dags att göra saker. Och vad gör jag då? Jo, jag frågar kroppen vad den vill och oftast blir det att bara gå och lägga sig igen, men om jag tänker en gång till så vill jag ju egentligen bara komma BORT från det mjuka bekväma helvetet och kastas ut i verkligheten. Dagdrömmar blir livsfarliga om de tar upp mer tid än vad verkligheten gör, iaf för mig. Vissa dagar vet jag ju knappt vad jag håller på med. Ibland när jag vaknar vet jag inte vart jag är. En dröm i en dröm. Kan inte citatet om fjärilar men det finns ett, eller så kom jag precis på det. Oh well... 

Har iaf druckit två koppar kaffe, tryckt i mig extra mycket ritalin och konsumerat 5 cigg medan jag suttit här för att komma på, det som står överst i texten. 

Det finns ofta två förhållningssätt, den lätta vägen, eller den rätta vägen. Vem sa det? Spelar roll. Det här är fan inte den enkla vägen så jag hoppas jag valt rätt. Ska göra mig fin och representativ och träffa en gammal vän på söder för fika och lite shopping. Att det regnar spelar ingen större roll, mitt smink och mitt hår ser ungefär likadant ut när det är "fixat" och när det är förstört så, haha. Och så får jag ju tillfälle att använda mig av mina fina svarta lack gummistövlar som jag köpte på top shop, gud vet när. Jag kan inte placera saker i tiden direkt. Men jag vet att jag alltid tyckt om när det regnar. 

Så nu mina vänner. Nu vaknar vi och går härifrån. BORT FRÅN INTERNET!!!;;()))((//(/¤"!(¤!=/"&¤=!(/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar