söndag, maj 20, 2012

Do you like the beach Bitch?

Inatt flyger jag och en kär vän till Cypern för 8 dagars härlig semester! Det är nog första gången någonsin i min livshistoria som jag överhuvudtaget PLANERAT en semester, vilket i detta fall känns väldigt bra! Tidigare har jag oftast bokat sista minuten och stuckit ett par dagar därefter och inte riktigt vetat var jag hamnat. Jag vet inte om jag saknar mitt spontana impuls-jag, eller om jag fortfarande har henne men väljer lite mer brett vad jag specifikt vill göra. Och eftersom jag inte vill dö ska jag försöka klämma in så många nära-döden-upplevelser som bara går. Flyga utan lugnande tex. Jag har ju sjuk klaustrofobi men denna gång ska jag bestämt bli packad istället. Heh. One way or another. Hur som haver borde jag organisera min packning en aning, kläderna väger mer än vad maxvikten är och det känns ju jävligt onödigt när, face it, jag ändå bara kommer gå omkring i samma favoritkläder varje dag och natt. Har bara packat ner ETT par flip flops, jag brukar ju ha det jämt och ständigt men har nu avancerat upp mig till lite stiligare sandaler. Men jag räknar med att eftersom jag kan göra ALLT i flip flops (bestiga vulkaner, rida, vandra i djungeln) så kan jag göra desto mer i skor som sitter fast. Intressant skit. Jag älskar mina fötter. 

Har klämt 19 avsnitt av desperate housewives säsong 8 nu på två kvällar! Har konspirationsdrömmar om vad som kommer hända men jag lämnar det tills jag kommer tillbaka. Och om jag råkar dö på planet så kan väl någon berätta på min begravning hur det slutar? Nog om lugn och frid, nu återstår det stora projektet att få klart all skit på några timmar och sen dra och grilla, vidare till flygplatsen. Lämnar allt vad som heter internet hemma, om internet är att kommunicera ska jag nog snabbt dra ut sladden till.... ja, som om det skulle hjälpa. Allt ligger ju i luften. Mitt hemmanätverk heter "anewhope" om ni skulle råka vara i närheten så kan jag tipsa om vad som tex. inte är mitt lösenord... "eh" "hitlershund" "lämnamittinternetifred" "knackaintepåjagärnaken".... eller fuck, jag har bråttom nu. Bildbomb kommer när jag återvänder till moderskeppet.

Kör ett Jerry Springer-moment. 
Sköt om er där ute, allesammans. 
Ha kul. Men ligg inte med din syrras barn!!!

home is where the heart is. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar