söndag, juni 24, 2012

Hey baby can you bleed like me?

Det är ju sanningen jag uppdaterar här, inga jävla lögner. Tiden går i ett sånt märkligt tempo ibland. Jag blödde från huvudet, men det enda jag kunde tänka på var att dammsuga vardagsrummet innan ambulanspersonalen kom. Sen gick dammsugaren sönder och jag grät, mer då än innan. Sen gick tiden snabbt. Sen långsamt igen. Vita klorblekta lakan och landstingets skrud är vad som gäller just nu. Fasta mattider, medicinrunda 08, 14, 20 och 22. Går inte ta sig ut, bara inåt. Jag antar att jag ligger här för att tänka inåt ett tag. Visserligen gör jag det väl praktiskt taget jämt men nu är jag under bevakning, får bara tänka som de vill. Att bli hjärntvättad är okej eller? Men att påstå att det faktiskt är jag (och mina mig) som bestämmer, det köps inte. Så, uppdatering från psyk, med samma låt om och om igen. Solen skiner så det var ju som i helvete att jag inte får gå ut eller att det inte går att dra upp persiennerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar