tisdag, juni 19, 2012

It´s gonna be a glorious day...

HELLO, MY NAME IS:
LITTLE MONSTER 


Nej jag propagerar inte för rökning, jag tror folk kan fatta sådana beslut själv, men jag? Jag röker hela tiden så varför inte bevara en sådan bild innan jag dör. Och för er nördar, det kanske finns någon där ute, så ser ni att jag har en RADIOHEAD-musmatta med monstret på. Fick den någon gång i början av 2000-talet men har inte vågat använda den förrän nu, för nu, nu vågar jag nog allt. Jag har Ingenting att förlora men trots allt detta väldigt Mycket att vinna.

Dagen går till  lunch på söder, sälja kläder till Judits secondhand på hornsgatan samt köpa träningskläder och börja GYMMA. Kommer bli grymt bra, alltså, om ett halvår eller så, när man börjar se resultat. Sen kommer bästis och lagar mat åt mig. Det är min plan. Planer är bra, dels för att de är planer och dels för att jag är planlös. 

Min läkare frågade mig igår hur jag mådde blablabla och vad JAG tyckte att JAG har för diagnos? Vad är det för fråga? Det är hon som är läkaren. Jag sa bara att jag är ett väldigt brett sortiment av lite allt möjligt. Det ska hon inte klassa som att jag har ALLA diagnoser som jag "fått" förut. Jag menar bara att jag är mångsidig. Jag känner ofta till regler och ramar, men för det mesta skiter jag bara i det.

Nu, mer kaffe på balkongen. Och jo, jag knappade ihop en ny design till sidan också. Cred till Linnéa som pysslade lite med headern åt mig. Är det någon annan som vill göra mig glad så är det bara börja skapa i photoshop eller vad ni barn nu använder. Ska i ett annat inlägg berätta vad bilden representerar...

Adjöss!

1 kommentar:

  1. Yes, tar tid att se resultat men du kommer KÄNNA det direkt! Härlig känsla kan jag lova. :)

    Miss V

    SvaraRadera