fredag, juni 08, 2012

://NEW_SHIT

Jag har inte riktigt klarlagt för någon än vad jag är för typ av människa. Att förklara denna typen, att vara ett typexempel är inte så svårt idag. Det är inte svårt om man vill göra det enkelt, (för att hinna shoppa.) man kan fylla i ett långt frågeformulär, eller om man föredrar ett kort, och få det förklarat för sig. Få exempel på andra exemplar av sin sort. Vem man är. Vad man ska göra. Hur man ska se ut. Vilka man ska umgås med. Allt för att identifiera Jaget. När jag formades som person, när jag verkligen började jag uttrycka min personlighet och mitt inre (när man fick röka på krogen och caféer ;) ) var när tekniken smög sig in i mitt huvud. Jag blev en varm, känslomässig maskin. Jag uttryckte saker, fick dem att ha en mening, satte linjer och gick över dem, gång på gång, gång på gång...

I början av 2000-talet när man inte pratade om bloggar utan knappade html, fotograderade PÅ RIKTIGT, scannade bilderna, klippte och klistrade, använde sig för första gången av LAYERS, när GIF var en gåva från gud, när allt det existerade var det höjdpunkten i mitt sätt att utvecklas. I bilder och text. Gärna komplicerat, Så jävla komplicerat. Nu känns det som att jag säljer mig på internet. Ingen orkar leta bland gömda länkar till mina hemligheter, nu är det bara här är jag det här tycker jag vad tycker du?  
I`M OK HOW ARE YOU THANX FOR ASKING!

Vad vill jag komma fram till. Mitt minne har blivit stulet, känslor, form, identitet, trygghet, allt det där har tagits ifrån mig under många år av vad som hette GIRLFRIEND IN A COMA. Som tur är har jag börjat ta igen det. Men när jag hittade mina gamla mappar från 1998- och framåt kom jag på hur jag var. Inte bara hur jag såg ut men hur jag såg på saker. Och allt det där finns kvar. Jag är så jävla glad att detta inte är en främmande person. Detta är JAG i olika filformat. Så jag tänkte visa er. Det finns inget forum att uttrycka detta på ett bra sätt. Jag vill att du tittar och känner, och framför allt ni som faktiskt KÄNNER mig från förr, kommer ihåg vad vi verkligen skapade. Och att jag vill skapa mer. Mer och mer. Jag visar mig nu för första gången, så jag kan inte göra mer än att buga, bocka niga och säga hej, välkommen till min värld. (jag skäms lite över att detta ska behöva ligga på min blogg, det känns som sagt så jävla förenklat, men för att ni ska hinna klicka er vidare, scrolla bara... ) xoxo 












1 kommentar:

  1. LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

    SvaraRadera