fredag, juni 08, 2012

Statement.


Fan var jag skulle vela åka med de Rosa Bussarna i Indien och Nepal, är det någon som har åkt med dem? Har förstått att det är ganska kämpigt och väldigt simpelt, men så vill jag ha det. Bara jag får ta med snabbkaffe och desinfektionsmedel är jag supernöjd. 50 000 för en månads äventyr tycker jag låter otroligt. Men det är fortfarande i min drömfas, vill dock börja skriva och bocka av en lång reselisa, allt jag vill se och på alla ställen jag vill vara på innan jag dör. Jag vill tex. verkligen ta mig till sydpolen, (bra att jag är bekant med första kvinnan som var där som nu leder expeditioner dit.) RYMDEN är självklart ett MÅSTE, ligga i omloppsbana ett tag. Seriöst, fick jag en enkelbiljett ut i rymden utan att komma tillbaka skulle jag åka. Sen vill jag börja leda andra människor på expeditioner, i huvudet. Ta höger vid bekvämlighet och titta vänster efter allt man känner igen, se nya saker... Gud det så finns så förbannat mycket vackert och underbart där ute (och här inne). Vem är med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar