fredag, juni 08, 2012

tillrättavisar komplikationer till njutfulla lätta ögonblick av renhet (med och utan tvål)

Hahahahahahahahahah.
Jag skrev ett långt jävla inlägg här som tog 20 minuter att skriva, som involverade en jäkla massa saker som faktiskt skulle spela en stor roll om just du läste. Du skulle lära känna mig. Men det kändes alldeles för enkelt. Jag lägger ut rader av godis genom hela universum så får du äta och hitta mig. MAN SKA ÄTA VÄRLDEN INNAN DEN ÄTER UPP EN. 

Utöver det tycker jag att vi ska avnjuta vädret, för dem som gillar vädret som det är just nu såklart. Jag upplever att folk blir snällare när det är varmt, hejjar och öppnar ögonen för att få in så mycket ljus som möjligt. Så med största sannolikhet kommer jag ge dig en varm blick om du hejjar på mig. Nu ska jag turista i förorten med en termos kaffe. Vovven och flipflops. Life is sweet. Har skapat ett program som gör om komplicerade omfattande stora saker till små, praktiska och välsmakande problem som man kan låsa in i en liten låda om man vill. 

Smått först.
Sen stor.
Större och innan du vet vad du gör har du redan gjort det. Så håll i de små känslorna, för de sticker så skönt. 

Snart ska jag komma på rimliga saker att blogga om. Har en kort lista på saker jag vill göra och genomföra inom de närmsta dagarna, däribland att sälja ALLA mina kläder, åka till IKEA, inreda mitt gästrum, köpa en matta till balkongen, ligga ute och sola en hel dag, bada i någon sjö och gå på Gröna lund och åka ALLT. Behöver den obligatoriska kontrollen på att jag lever, vill uppleva att jag tror att jag är på väg att dö men klarar mig, om och om igen. Det kallas tillfredsställelse i mitt fall.  Tills vidare, adjöss.  



ps. jag har tydligen skaffat detta instagramköret, antar att ni kan se alla onödiga, töntiga och motsatsen till oskyldiga bilder jag knäpper hela tiden. Heter elisaprefect där om någon vill kika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar