lördag, juli 28, 2012

Det är över nu. Jag kan börja.

ssssucker love is heaven sent, you pucker up, our passion's spent-... my hearts a tart, your body's rent, my body's broken, yours is bent .... 

Vad ska man säga?
Det är tur att man åldras framåt. 
Även om inte mina sår läker, min hjärna kan tvätta sig själv, min kropp kan starta om och fortsätta på ett bra spår, att jag aldrig lär mig av mina läxor, bara minns dem och hoppar över ett kapitel. Saker börjar få konsekvenser men det är också då jag känner mig vuxen nog att veta att Jag styr det här skeppet Jag styr världen. Det är Jag som går under om något går under. Jag vet att det är lugnt. Jag vet att jag kan börja nu. Jag tackar bara min dåvarande kropp och själ att vi klarat oss så bra som vi gjort. Jag är så glad att det var då. Och det är över nu,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar