torsdag, juli 26, 2012

Du hörs inte. Du syns inte. Du bara känner.

I WANT YOU TO SEE IT TOO..............






Jag drömde att min mamma hade köpt ett nytt husdjur till mig i födelsedagspresent.
Det var en blandning av en kackellacka och en hummer, i samma storlek som min hund ungefär.
Jag var livrädd för den och hatade den och grät och vågade inte ta i den. 
Men sen rymde den och försvann.
Och jag saknade honom.
Dagen efter festen kom han och knackade på dörren, och jag blev glad igen.
Jag vågade fortfarande inte röra honom eller titta direkt på honom.
Men när jag sov den natten petade han med sina tentaklar på mina fötter så jag sov helt himmelsk. 
Jag tror att jag måste erkänna att jag kanske. KANSKE. Är i behov av någon sorts närhet.
Kanske ett annat litet, litet monster.

Nu kommer J. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar