onsdag, juli 18, 2012

Normalitetsgrad 4,5

Ja, det är sant. Ryktet stämmer. Jag har börjat gymma! Bara för att man är fet betyder det inte att man inte kan/vill/orkar röra på sig. (Jag tränade mindre när jag var pinnsmal må jag säga...) Jag ÄLSKAR att svettas järnet efter ett hårt träningspass. Tränar på 24SEVEN och det är fan grymt, kan gå dit precis när som helst då de, ja, har öppet dygnet runt varje dag. Om jag är rastlös 02 på natten är det bara dra dit, eller om jag är jättemorgonpigg. Passar mig utmärkt. Faktum är att de borde öppna fler kedjor som har öppet jämt, typ gallerior, restauranger, krogar... rubbet. Alla människor är inte anpassade efter det sk. "sociala SCHEMAT" som jag så många gånger fått höra att jag inte har överhuvudtaget. Men vad ska jag göra åt det? Jag prickar in ett par timmar här och där och agerar normalt som man ska bete sig och resterande timmar behåller jag för mig själv. Ingen kommer någonsin få veta någonting.

Nej, nu kvällsfika och sen sömn.
Jag har ju ett schema att följa. (?) Nej. Men jag känner för att vistas i solen imorgon så jag ska passa på att vara vaken när det är ljust. Det är min enda plan just nu. Finnas i solen. 


Elisa/ en timmes svett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar