onsdag, augusti 29, 2012

Bitterljuva menlöshet.

Jag är sen, sen sen sen. Som kaninen i Alice i Underlandet. På något sätt känner jag mig lite som Elisa i Underlandet, här firas alla de oviktiga dagarna, saker pyser och är uppochner, saker SMääääääääälter, faller, drunknar, du kan simma i en tekopp. Bara en tanke liksom.

Fast just nu är jag så jävla sen till min målarkurs. Skulle varit på Hornsgatan för 40 minuter sen och det tar minst en timme att ta göra sig klar och ta sig dit, men jag har haft en sån där helvetesnatt från helvetet itself. Surrar, snurrar... jag vet inte vad. Men varför i helvete väljer jag då att sitta här och skriva när jag borde skynda arslet av mig? Det vet jag fortfarande inte. Jag ska väl dricka upp mitt kaffe. Och kanske byta gardiner. Jag har 11 olika gardiner hemma.

Hinner inte ladda upp veckans finurliga bilder just nu men de kommer. Har gjort massor, sett massor, känt massor, så jag är glad och lite omtumlad. 

Insåg precis att jag som alla andra är en mediahora. Jag bara expanderar. Finns på facebook, (som elisa prefect) på bilddagboken (som elisa) på instagram (som elisaprefect) och även nu på twitter (som elisaprefect) samt här på min totalt menlösa blogg. Fan vilken suverän radie av totalt meningslös information! THUMBS UP! 


sug på den här så länge. gjordes på tatueringsmässan i lördags. jag förklarar senare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar