fredag, augusti 03, 2012

For mr. Poodle.

Jag hittade precis en liten notis på mitt vardagsrumsbord som jag skrev häromnatten, ja, fast inte i ett så nyktert tillstånd om man kan formulera det så. kan fota pappret men ni kommer inte se vad det står... Så jag översätter...

"There´s a little girl TRYING to fit 
        into the size she has 
 But, 
 she is soooooo tall so all
 She needs is going high in Life...
 Oh well, with the words "LOOK UP FREAK!!!!!!!!!!!!!!! IT´s MY LIFE! (ant) 
EVERYTHING LOOKS GREEN. POodle!" 

Ungefär så ja. Känns som en tröst att även om man är helt borta i skallen kommer ihåg hur man stavar till pudel. Ordvalet däremot, jag vet inte. Jag såg en bortsprungen pudel den dagen, så,
jag hoppas att den hittade hem. Annars är den dikten till dig Pudel!!!. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar