torsdag, september 06, 2012

??WHAT ABOUT MINE?

vart tog vi vägen? vilken väg tog vi? minns vi ens? vad tror vi på? vem lärde oss det? vem sa vad som var rätt och fel? var det rätt och fel? är det här en fortsättning på vad som var då? har vi tagit stopp på vägen? vart har vi varit? vilka har sårat oss? har vi gett igen? vilka märken gav de oss? syns det på oss? (på dig och mig) hur olika vägar vi tog? eller syns det bara på dyrt smink, ljuvliga parfymer och tilltalande kläder och attribut? vem lärde oss att vara såhär? om det här är enkelt, vad är svårt? (och tvärtom) är jag optimistisk? är jag idiotisk om jag tror på det här? är min tro, min övertygelse förgäves i slutändan? hör man skratt eller applåder? är man ensam eller är man för en gångs skull tillsammans med någon? är jag den enda som skriver frågetecken utan att vara rädd? vem är du? varför läser du det här? vill du att jag ska berätta en historia? ............

 VISSTE DU ATT JAG VAR HÖG NÄR JAG FOTOGRAFERADE DEN HÄR BILDEN I EN KÄLLARE LÅNGT BORT PÅ ANDRA SIDAN STAN OCH TRODDE ATT JAG FLYDDE? ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar