onsdag, oktober 03, 2012

Vikten av kärlek.

Det här skriver jag från djupet av mitt, face it, ganska djupa hjärta. Det har slagit för många personer och de flesta har slagit sönder det. Utnyttjat mig, förstört mig, fysiskt och psykiskt, spelat på min ibland desperata känslobarometer som bara skriker "ÄLSKA MIG ÄLSKA MIG... snälla?" ... Men fan ta alla dom människorna. De finns inte längre.

Nu när jag vågat lära mig älska måste jag våga låta mig älskas. Tas hand om. Någonting jag aldrig blivit i den mån att jag känt mig trygg. Men för mig är det oförståeligt varför någon skulle orka kämpa för mig? Men jag tänker skita i den känslan också. Nu VET jag att jag har KLIPPOR runtomkring mig som jag öppnar mitt hjärta för och härmed säger att jag

Älskar er
och
Ska göra allt i min makt för att ni ska må bra.
Låta mig omslutas och slutas vidare.
Bara virvla i varma känslor och trygga kramar.
Jag ska verkligen lära mig att göra detta nu.

För nu, jag kan inte förklara vilken sits jag sitter i... Men det slutar med menlöshet och menlöshet är farligt för en person som kan tänka sig att riskera allt... Nu, behöver jag er. Och om karma finns, om himlen finns, om det finns en "like-knapp" ovanför era vackra gloriors så trycker jag på den nu.

Det är alltså inte bara svårt att älska. Finna mening i det. Det är svårt att låta sig älskas när man känner sig så förbannat jävla förstörd så ,man undrar, vad är det du älskar egentligen? Är det min trasiga kropp eller min trasiga hjärna? Eller vill du helt enkelt bli en liten del av en helande själ?

Ni vet vilka ni är och jag lägger sällan ut bilder på andra än mig själv för att inte ni ska hitta okända bilder på er på internet när ni googlar era namn eller dyl. Men jag lägger upp en kärleksbild från i lördags.

From: ME To: YOU IMMERSE YOUR SOUL IN LOVE
 

fall is great.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vad jag älskar hos/i/med dig baby?
    Oj, det skulle kunna bli en hel bok!
    Men förutom det självklara:
    Vilket är din vackra kosmiska utstrålning, din galna och genialiska humor, dina ögon som alltid speglar visdom bortom vad du borde ha förmåga till att äga och det sätt din själ älskar mig - likt ingen annan kan.
    Så är det alla de små detaljerna i din underbara personlighet, de atomer som får fastbultade järndörrar att öppnas, din givmildhet, din konstanta glöd, din passion för de små sakerna som skapar de stora, ditt fantastiska hjärta och din slående skönhet!

    XOXO - SAFEWAY-

    SvaraRadera