måndag, november 12, 2012

Down the rabbit hole.

Utgång med översikt. Det är det jag får ha nu, jag får vara hemma ett tag, duscha, sätta på mig myskläder och dricka té och bara försöka känna mig normal. Utgång från avdelningen (psyk) för det är där jag bott en vecka nu och på obestämd tid framåt i tiden. Anledningen till att jag ligger inne är förmodligen för att jag.kan.inte.säga.ett.ord.till...







jag är här nere. 


Jag är så trött på att förklara mig, om och om igen, för personer som ändå inte kan göra ett skit så VEM ÄR DET SOM KAN GÖRA SKILLNAD? GE MIG DEN PERSONEN, TACK. De bara leker med mig de jävlarna, förlåt, men det känns verkligen som det. När jag får reda på att jag har en allvarlig diagnos som aldrig tagits upp för att det inte ska bli "för mycket" och för att jag ska bli värre. Hur ser skalan för "värre,värre,värst" ut? Vart är botten? Jag är bara,,,,,, som sagt. Slut. Trött på att prata. Skriva också. För stunden. Jag ska dra med mig datorn dit bort så jag kan skriva i fred. Nu vill jag på min egentid som inte är på en låst avdelning som luktar rengöringsmedel umgås med någon som jag älskar väldigt mycket och älskar att duscha med. Jag måste iaf få rättigheten att vara REN. REN på mitt eget sätt. Jag ska kriga, kriga genom skit men jag skall hålla mig ren och fin och uppföra mig och säga att nu går det inte längre. Sluta ljug. 

För jag VET.SANNINGEN. 



I CANNOT LIVE LIKE THIS.
(AND I CANNOT LIVE WITHOUT YOU))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar