onsdag, maj 15, 2013

Tröjan på bilden är saknad. Jag tvättade den i fintvätt och tog hand om den men någonstans på vägen försvann den. Vart tar dessa försvunna saker vägen egentligen? Ah! Bra nattnöje: LETA.

Jag har fått kritik för att jag haft inställningen att bara inloggade kan kommentera mina inlägg. Jag ber om ursäkt för detta, jag visste inte ens att jag haft en inställningen. Så välkomna alla anonyma jävlar att kasta skit på mig bakom din dataskärm! Ni är såå välkomna!
Jag önskar att det fanns en funktion där man kunde klicka i "face to face", att du/ni får träffa mig personligen och säga vad ni tycker. Även om denna "face to face"-knappen inte finns så håller jag den inställningen öppen. Om någon vill träffas och prata över en fika eller så, ni är också välkomna! Det kan sluta med en stor kram eller en "grab and twist"

Kvällens problematik är Applegrejer som jag inte får att funka. Min hårddisk Bill vill inte dela med sig till Steve. 

Kvällens måtto:

                INGENTING ÄR OMÖJLIGT!
                ALLT KAN HÄNDA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar